Facebook
Twitter
YouTube
Linkedin
Pinterest
Google+
PTTK TOPR TPN

Pytania i odpowiedzi

  1. Na jaki numer dzwonimy w razie wypadku?
  2. Jak zgłosić wypadek?
  3. Gdzie dzwonimy, gdy chcemy przewiesić poszkodowanego lub zwłoki z zagranicy do kraju?
  4. Gdzie dzwonimy, gdy chcemy przewiesić poszkodowanego lub zwłoki ze szpitala do miejsca zamieszkania w kraju?
  5. Gdzie dzwonimy, gdy chcemy przewiesić poszkodowanego lub zwłoki ze szpitala do miejsca zamieszkania z zagranicy do kraju?
  6. Jestem w Ambulatorium, czy powinienem zapłacić fakturę?
  7. Jestem w szpitalu dłużej niż jeden dzień, czy powinienem zapłacić fakturę?
    NIE PLACISZ!!!! Dostajesz fakturę na przelew. Na koszty hospitalizacji stacjonarnej ubezpieczyciel wypłaca zaliczkę. Zaliczka wypłacana jest wyłącznie szpitalowi.

    Należy niezwłocznie wypełnić formularz szkody i dołączyć oryginalną fakturę na adres: KNOX Versicherungsmanagement GmbH, Bundesstraße 23, 6063 Rum, Telefon: +43/512/238300, fax: +43/512/238300-15, E-Mail: AV-service@knox.co.at Formularze zgłoszeniowe szkód dostępne są na stronie www.alpenverein.at/Versicherung oraz za pośrednictwem KNOX Versicherungsmana-gement GmbH
  8. Podczas akcji ratowniczej dostaje fakturę, czy powinienem zapłacić?
  9. Podczas przewozu poszkodowanego/ zwłok organizowane przez Tyrol Air Ambulance, czy powinienem zapłacić fakturę?

© Beata Walaszek, Alpenverein Polska