Facebook
Twitter
YouTube
Linkedin
Pinterest
Google+
PTTK TOPR TPN

Pytania i odpowiedzi

  1. Co to znaczy numer 102 – XXX/A/15 i czym jest karta członkowska?
  2. Jak przedłużyć członkostwo?
  3. Czy musze co rok wypełniać formularz zgłoszeniowy aby dokonać wpłaty?
  4. Od kiedy trzeba wpłacić składkę za następny rok?
  5. Jak zrezygnować z członkostwa Alpenverein Austria oddział Alpenverein Polska?
  6. Jak reaktywować członkostwo w Alpenverein Austria oddział Alpenverein Polska?
    NIE WYPEŁNIAJ FORMULARZA !!!!

    1. Odpłacasz składkę członkowską według cennika na polskie konto
    Bank Pekao SA Alpenverein Austria, Rotenturmstrasse 14, A - 1010 Wien
    numer konta: 83 1240 6292 1111 0010 5855 9038

    W tytule przelewu proszę podać:
    numer członkowski oraz imię i nazwisko (numer członkowski znajduje się na odwrocie karty)
    Np.: 102-XXXXXX/A Jan Kowalski
    Po przelaniu składki ubezpieczony jesteś na następny dzień.

    2. Wysyłasz do Nas email z treścią:
    Reaktywuje członkostwo 102 – xxxx i proszę mi przesłać kartę członkowską na adres: Podajesz aktualne dane adresowe, dołączasz potwierdzenie przelewu.

    3.Karta przychodzi na wskazany adres w ciągu 3-5 dni roboczych.

    (Jeśli nie pamiętasz swojego numeru członkowskiego napisz na biuro@alpenverein.pl)
  7. Czy otrzymuje potwierdzenie ubezpieczenia?
  8. Komu przysługują zniżki i jak można je otrzymać?
  9. Gdzie przesłać potwierdzenie/scan legitymacji?
  10. Czy potrzebna jest karta członkowska AV w trakcie wypadku?
  11. Chce zmienić dane osobowe dotyczące: adresu, nazwiska,
    zmiana partnera życiowego itd., co robię?

  12. Jakie informacje można uzyskać w KNOX?
  13. Kiedy dzwonimy na numer TAA który jest na karcie członkowskiej?
  14. Dlaczego warto być członkiem Alpenverein Polska?
  15. Co to jest promocja wrześniowa?

© Beata Walaszek, Alpenverein Polska